CARIÑOS DE TUTUKLU

 

Sen Yanımdayken Aradım Seni

  

Sen varken de aradım seni,
yokluğunda olduğu gibi,
belki seversin diye beni,
çözmeye çalıştım seni…
karanlıkta aradım seni, korkmadan,
soğuk kaldırımlarda aradım, bıkmadan,
artık bıktım yokluğundan,
soruyorum seni, her tanıdığından….
  
sensizliği kaldıramam bilirsin,
bilirsin de nerdesin,
sen şu yarama tek çaremsin,
sen hergün ağlattığın yüreğimsin….

  

Hello sweet my friend!

Thank you for your frienship

Friends forever

You are very private for me

My heart,with you,

Life, with you, very_beautifull

With the love stay

I love you

</

 

 
This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

Leave a Reply

